Development of a museum mobile application concept with elements of augmented reality

Keywords: databases, class diagram, augmented reality, information technology, cultural heritage, mobile application, museums, design, prototype

Abstract

В епоху стрімкого технологічного розвитку, музеї мають унікальні можливості для вдосконалення способів подання інформації та залучення уваги широкого кола відвідувачів. Одним з інноваційних шляхів досягнення цієї мети є створення мобільних застосунків. Вони стають ключовим інструментом для збагачення досвіду відвідувачів, відкриваючи нові горизонти для взаємодії між відвідувачами та музейними експозиціями, вдосконалюють роботу музеїв, даючи змогу досліджувати культурну та історичну спадщину більш пізнавальними та інтерактивними способами. Мобільні застосунки сприяють створенню персоналізованих траєкторій та маршрутів відвідувачів, поглибленню вивчення історії експонатів, залученню технологій доповненої реальності для формування унікальних вражень. Крім того, вони можуть спростити адміністративні завдання, надаючи працівникам музею інструменти для ефективнішого управління та оновлення інформації про експозиції. Такий інтегрований підхід до мобільних технологій сприяє зближенню музеїв із сучасною аудиторією, роблячи культурне просвітництво захопливим та доступним. У цьому дослідженні проаналізовано інноваційні мобільні застосунки провідних музеїв світу, визначено їхні переваги та недоліки. На основі отриманих даних запропоновано концепт мобільного застосунку з елементами доповненої реальності, спрямованого на покращення досвіду відвідувачів музею та оптимізацію роботи персоналу. Використання у концепті інноваційних інформаційних технологій сприяє створенню цілісного та новаторського підходу до вивчення та збереження культурної спадщини у музейному середовищі.

References

1. Kamariotou, V., Kamariotou, M., Champipi, E., & Kitsios, F. (2021). Moving towards museum digital strategy: a transformational framework. In Business Intelligence and Modelling: Unified Approach with Simulation and Strategic Modelling in Entrepreneurship 8th (pp. 397-402). Springer International Publishing.
2. United Nations Group on the Information Society. – URL: https://sustainabledevelopment.un.org (date of access: 30.04.2024)
3. Teslyuk, T., Teslyuk, V., Lypak, H., Kunanets, N., & Veretennikova, N. (2020). A Mobile Museum Guide Application. In MoMLeT+ DS (pp. 314-326).
4. Cristobal-Fransi, E., Ramón-Cardona, J., Daries, N., & Serra-Cantallops, A. (2021). Museums in the digital age: An analysis of online communication and the use of e-commerce. Journal on Computing and Cultural Heritage (JOCCH), 14(4), 1-21.
5. Philippopoulos, P. I., Drivas, I. C., Tselikas, N. D., Koutrakis, K. N., Melidi, E., & Kouis, D. (2024). A Holistic Approach for Enhancing Museum Performance and Visitor Experience. Sensors, 24(3), 966.

Abstract views: 54
PDF Downloads: 62
Published
2024-06-16
How to Cite
Volynets , L., Harmatiuk , N., Derevianko , V., Duda, O., Kramar, T., & Skaletskyi , P. (2024). Development of a museum mobile application concept with elements of augmented reality. COMPUTER-INTEGRATED TECHNOLOGIES: EDUCATION, SCIENCE, PRODUCTION, (55), 55-65. https://doi.org/10.36910/6775-2524-0560-2024-55-06
Section
Computer science and computer engineering